CoNGraTuLaTioN My DEAR ^_^

5 comments
JOHOR, 18 November 2010 - Seorang Mahasiswa Universiti Teknologi Malaysia, UTM telah berjaya dengan cemerlang lagi terbilang dalam menempatkan diri utk menjadi salah seorang warga pendidik di salah sebuah sekolah di Masai, Johor.
Nur Salwani binti Mat Noor, 23, yang merupakan lepasan Sarjana Muda Sains serta Pendidikan dari UTM tersebut merupakan salah seorang daripada ratusan(kot) mahasiswa yang telah berjaya menempatkan diri sebagai Guru Sandaran Siswazah Terlatih (GSST) bermula 23 November 2010 nanti.

Bagi beliau, kejayaan ini merupakan hadiah kepada kedua ibu bapa beliau yang selama ini telah memberi sokongan semenjak dari kecil lagi sehingga beliau berjaya sekarang. Kejayaan pada hari ini akan dijadikan oleh beliau sebagai titik tolak dalam mencapai kejayaan yang lebih cemerlang di masa akan datang. Kejayaan hari ini juga hanyalah satu permulaan bagi beliau kerana dunia baru yang penuh dengan cabaran bakal menanti beliau. Menurut beliau lagi, kejayaan ini tidak mungkin dicapai tanpa bantuan dan dorongan yang telah diberi oleh buah hati kesayangannya, Tarmizi bin Ramli yang sentiasa berada di sisi beliau tidak kira waktu susah mahupun senang. Beliau menambah lagi dengan berkata, "I love U Mizi" dengan mimik muka tersipu-sipu. - bernama

********
Wah! Wanie masuk akhbar utusan tu.. Bangga nyer..hehe.. Thanks sudi selitkan nama I sekali masa temuramah.hahahahahahaha..


Tahniah dear, I la orang paling gembira bila dapat berita U dapat posting. Lagi gembira bila U dapat sekolah dekat dengan tempat I keje.hihihi.. Apapun, be a great teacher k my dear. Jalankan tugas dengan penuh tanggungjawab. Anda memegang tanggungjawab untuk melahirkan ratusan doktor, jurutera, arkitek, dan ramai lagi. Dan tidak mustahil untuk anda melahirkan seorang perdana menteri. So, do ur best on your job. Yang penting, jalankan nya seikhlas hati demi keredhaan Allah S.W.T. Satu cabaran besar bakal anda tempuhi, jadi hadapi lah dengan hati yang tabah. Good Luck My Dear..


5 comments

November 21, 2010 at 12:05 AM

hahaha....pndainyer dierrr.....sdri karang sdri ucap time kasih yer.heheheh

Reply
November 21, 2010 at 12:14 AM

eh,tu kan dari akhbar utusan tu..mana ada i karang..haha

Reply
June 27, 2012 at 12:22 AM

tahniah waniee... hehehe

Reply
July 10, 2012 at 9:44 AM

welcome nad!!hehehe

Reply
July 10, 2012 at 9:46 AM

welcome nad!!hehehe

Reply
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...