The View of Her in Front of My Eyes..^_^

1 comments
Sekarang Wanie berada di kampung, nak sambut Hari Raya Haji bersama keluarga dia. Tinggal la aku keseorangan di perantauan terpaksa menyambut Hari Raya seorang diri di sini. Aku dapat cuti raya sehari jer, raya plak jatuh hari rabu, so aku malas la nak mintak cuti tambahan.hehe.. So, this is the 2nd time aku sambut raya haji di perantauan, dulu sekali masa di matrikulasi. Agak bosan bila duduk di perantauan ni seorang diri, kalau ada Wanie leh jgk aku bawak dia g jenjalan. So bosan-bosan ni aku ada la tengok-tengok balik gambar-gambar lama, then timbul idea untuk kumpul gambar-gambar Wanie dan dijadikan 1 koleksi.

Tajuk koleksi ni "The View of Her in Front of My Eyes"..^_^

 

Ada bnyak lagi gambar-gambar aku nak letak, tapi nnt panjang la plak posting aku ni nanti.hehe.. Lain kali kalau rajin aku upload lagi gmbar-gmbar lain ok.hehe.. Cik Wanie, nanti dah datang johor balik tengok la yer gelagat-gelagat anda ni k.kih3x..


1 comment

July 11, 2012 at 4:04 PM

ayg,gambar buruk pn letak kerrr..malu i wuwuu~

Reply
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...