punca rajin menulis

3 comments
blog ni sebenarnya dah lama wujud..sudah dua tahun lebih tapi sejak akhir-akhir ni rajin pulak saya mengepost kan..apakah yang sudah berlaku pada saya??hehe..semua ini gara-gara satu butang aplikasi blogger di henpon murah saya.Dengan menekan butang tersebut,automatik blog saya akan terpapar(dengan syarat,ada internet conection)..so dimana saja saya boleh menulis.semasa tunggu makanan sampai,smasa tggu kwn shoping,smsa pelajar tengah exam.haha..kini masa lapang kalau dulunya saya duduk sebek saja sudah terisi!..Terima kasihla pada siapa yang buat aplikasi blogger yer.pada yg menggunakan iphone,tablet, bla2..pendek kata yg guna produk apple,boleh dapatkannya di applestore ok..bagi penulis blog,hidup anda akan lebih mudah,ceria dan gembira lepas tu..her herr herr..ok sekarang cuba tgk gambar dibawah,nampak butang blogger kat kiri atas sekali tu??aa itulah punca kerajinan saya..kehh3..



3 comments

August 14, 2012 at 1:39 PM

promosi boboiboy ke ni?hehe

Reply
August 14, 2012 at 8:55 PM

haha c adudu mcm comel plak kt ctu kn bang??teringat plak kawad boboi kt umah hehe

Reply
August 15, 2012 at 11:19 AM

boboi skrg tgah training nk jd pak guard..nnt kn kita nk tinggal rumah 1 minggu..boboi la yg kena jaga rumah..hehe

Reply
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...